Snelle levering
9,2/10
Telefoon (alleen Engels) : +31 202 41 63 18

FAQ covid-19

Laatste wijziging op 16/04/2020

1. Click'n collect

Hoe de click'n collect gebruiken ?

1) U plaatst een bestelling op onze website met "Afhaling winkel" als leveringskeuze. Uw bestelling is dan beschikbaar binnen de 2h (bij goedgekeurde betaling).

Openingsuren click'n collect : van maandag tot zaterdag van 10h tot 12h en van 14h tot 17h.

2) U komt dan naar Glisshop (67 rue des Varennes 63170 Aubière), u parkeert zich op de toegewezen plaats voor click'n collect.

3) U maakt melding van uw aankomst, geeft uw naam, nummer van de toegewezen parking en uw bestelnummer, door te bellen naar het nummer : 06 25 99 38 28.

4) Open uw kofferruimte, leg uw identiteitsbewijs en (zo mogelijk) een kopij van uw bestelbon erin, een medewerker legt er dan uw bestelling bij.  

2. Hernemen van de activiteit en veiligheid van het personeel

Wij wensen de veiligheid van ons team en onze partners te vrijwaren, wat dan ook de reden waarom er slechts een beperkt aantal medewerkers op het bedrijf aanwezig zijn. De rest van het team werkt op afstand, momenteel de beste manier om onze klanten een kwalitatieve dienst aan te bieden.

2.1 Uitrusting van het personeel

De nodige voorzorgen om onze medewerkers te beschermen werden genomen, en worden voortdurend verbeterd. Momenteel zijn volgende maatregelen van kracht :

  • het personeel beschikt over wegwerphandschoenen ;
  • werkhandschoenen werden bezorgd aan hen die dat nodig hebben ;
  • beschermingsmaskers zijn beschikbaar voor al het personeel ;
  • hydro-alcolische gel is eveneens ter beschikking ;
  • onsmettingsmiddelen worden aangewend voor de reiniging van werkplaats en gereedschap. Deze taak wordt regelmatig uitgevoerd en systematisch op het einde van elke werkdag.

2.2 Inrichting van de lokalen

De werkplaats werd heringericht in verschillende ruimten, om de veiligheid van het aanwezige team te vrijwaren. Elke ruimte is bezet door één medewerker. Dit laat toe een gezonde werkruimte te verzekeren en beperkt de verspreiding.

  • de onderlingen afstand tussen werkruimten bedraagt twee meter ;
  • interne communicatie gebeurt bij voorkeur per telefoon of mail ;
  • elk gereedschap of behandelingstoestel is slecht toegewezen aan één enkel persoon ;
  • elke telefoon, computer of ander produkt, worden slechts gebruikt door één enkel persoon.


2.3 Toegang en veiligheid

Tenslotte werden ook de veiligheid en de toegangsvoorwaarden tot onze lokalen versterkt :

  • elke persoon vreemd aan het bedrijf dient zich aan te melden voorals toegang wordt verleend ;
  • bij het binnenkomen dient elke persoon zich te bedienen van de beschikbare hydro-alcolische gel ;
  • vervoerders dienen de aanwijzingen van de platformverantwoordelijke op te volgen bij aanlevering of afhaling van paketten.

Al deze maatregelen werden genomen om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen, maar ook om het volledig hernemen van de activiteit voor te bereiden, met het volledige team en hopelijk op 11 mei aanstaande.

Onze planning voor het hernemen/voortzetten van de activiteit wordt dagelijks bijgewerkt, in functie van de aanwezige medewerkers en de logistieke verantwoordelijke.

Om de veiligheid voor allen te verzekeren, zullen we ook niet aarzelen om de huidige maatregelen te versterken indien dit nodig lijkt.

3. Levering

3.1 Hoe staat het met de levering van mijn bestelling ?


Bestellingen worden behandeld door het logistieke team binnen de gebruikelijke termijn van 24h. Vervolgens ontvangt u een mail ter bevestiging van de verzending van zodra de vervoerder deze in ontvangst neemt.

3.2 Zal de aangekondigde levertijd worden gerespecteerd ?

Veilige werkruimten werden ingericht voor onze medewerkers, verdeeld in verschillende zones. Elke medewerker werd één enkele zone toegewezen. Dit garandeerd een gezonde werkomgeving en beperkt de verspreiding.

3.3 Mijn bestelling werd geleverd in een afhaalpunt voor de regeringsbeslissingen vielen, maar ik heb ze niet afgehaald. Het afhaalpunt is momenteel gesloten, hoe geraak ik aan mijn bestelling ?

Het afhaalpunt bewaart uw pakket ; u kan het afhalen van zodra het weer opent.


4. Bestellingen


4.1 Kan ik een bestelling plaatsen op de website ondanks de lockdown ?

Ja, uiteraard kan u steeds een bestelling plaatsen op onze website. Het verzenden van pakketen werd hernomen op 15/04/2020 met een team van vrijwilligers.

Elke bestelling wordt door onze logistieke diensten behandeld binnen de gebruikelijke termijn van 24h. Van zodra uw bestelling werd overgenomen door één van onze vervoerders wordt u daarvan per mail op de hoogte gebracht.

4.2 Kan ik een bestelling afzeggen of wijzigen ?

Een afgewerkte bestelling kan u niet wijzigen.

U kan wel een bestelling afzeggen, afspraak dan via ons contactformulier om ons uw vragen kan bezorgen.

5. Retourzendingen / terugbetalingen / Dienst naverkoop :


5.1 Ik vroeg een retourzending aan maar ik kreeg geen antwoord ?

Ten gevolge de lock-down werd de dienst Naverkoop gesloten op 16/03/2020. Deze dienst werd opnieuw geopend op 15/04/2020.
Aanvragen worden dus behandeld in chronologische volgorde. U bekomt zo snel mogelijk een antwoord.

5.2 Kan ik een retourzending aanvragen ondanks de lockdown ?

Ja, vanaf nu kan u aanvragen daartoe indienen. U bekomt dan snel een antwoord van onze diensten.

5.3 Ik ontving de bevestiging voor een retourzending maar kon deze nog niet verzenden. Zal deze vervallen indien de 15 dagen retourtermijn niet worden gerespekteerd ?

Neen, de retourtermijn zal uitzonderlijk worden verlengd.


6. Andere


6.1 Uw vragen werden onvolledig beantwoord ?

Afspraak dan via ons contactformulier om ons uw vragen kan bezorgen.

Uw aanvraag zal dan worden behandeld met een snel antwoord.

Met dank voor uw geduld en vertrouwen.

Blijf gezond en zorg voor uw naasten !



De inlichtingen vermeld op deze pagina worden regelmatig bijgewerkt om u voortdurend op de hoogte te houden