Veilige betaling
Snelle levering
9,2/10
Telefoon (alleen Engels) : +31 202 41 63 18

Klantendienst

Wat verstaat U onder "tevreden of geld terug" ?
Binnen een termijn van 100 dagen, te rekenen vanaf de leveringsdatum, hebt U de mogelijkheid ons het product terug te zenden voor terugbetaling. Klik hiervoor op "Terugsturen" wanneer u de betreffende bestelling behandelt, in het deel "Mijn bestellingen" onder Mijn account.

Voor een geldige aanvraag dienen twee voorwaarden worden voldaan

Een terugzendingsaanvraag indienen bij de klantendienst door U in te loggen op uw Rekening Glisshop, in de rubriek "Terugzending / Klantendienst".

De aanvraag moet ons toekomen binnen de 100 dagen na ontvangst van de colli en de produkten moeten worden ontvangen door onze diensten uiterlijk 14 dagen na de aanvraag.

Het(de) product(en) werd(en) niet gebruikt.

Het bestelde product werd door ons niet persoonlijk aangepast (volgens artikel L121-20-2 van de consumentencode). Indien U hebt verzocht voor een montage van de bindingen waarvoor de ski's dienen te worden geboord, kan de aanvraag voor terugzending niet worden aanvaardt.

OPGELET : de terugbetaling heeft betrekking op het bedrag betaald bij bestelling van de producten (prijs der producten met verzendingskosten), maar houdt geen rekening met de terugzendingskosten die dus ter uwer laste vallen.

OPGELET : De gratis bijgeleverde producten dienen eveneens worden teruggestuurd met de zending.