Snelle levering
9,2/10
Telefoon (alleen Engels) : +31 202 41 63 18

GRATIS TERUGZENDING* 100 dagen om van gedachten te veranderen

Bestel zonder zorgen !

*Uitz. Corsica & Zwitserland

5 stappen voor een gemakkelijke en 100% gratis terugkeer !

1. Log u in bij Glisshop.com
  • Klik op ‘Mijn bestellingen’
  • Klik op hetbestelnummer beginnende met ‘20’ en vervolgens op ‘Terugzenden’, rechts boven
  • Klik op ‘Dit produkt terugzenden’
  • Vul het retourformulier in
  • De terugzending bevestigen

2. Na gunstig advies van onze dienst naverkoop, bekomt u dan een mail ‘Terugzending aanvaard’ met de nodige richtlijnen.

3. Druk uw aanvraag af en voeg ze bij in de verpakking. U vindt ze terug in ‘mijn terugzendingen’ of in de bevestigende mail voor terugzending.
(Ondervindt u moeilijkheden bij het afdrukken van uw aanvraag, dan kan u ook het terugzendingsnummer met uw naam en voornaam op los papier noteren)

4. Verzendt uw pakket binnen de 15 dagen aan :
GLISSHOP 67 rue des Varennes - 63170 AUBIÈRE

5. Bij ontvangst van uw pakket, kan ons team dan de terugbetaling uitvoeren.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Worden er terugzendingskosten aangerekend ?
Neen, Glisshop verzorgt uw retouren voor 100 dagen!
*Uitz. Corsica & Zwitserland

Waar kan ik mijn rekening terugvinden ?
U dient zich in te loggen bij glisshop.com, een klk op «Mijn bestellingen», en u kan uw rekening downloaden met een klik op het PDF-pictogram

Kan ik inruilen voor een ander produkt ?
Neen, U dient eerst een aanvraag tot terugbetaling in te dienen , om vervolgens eventueel het gewenste produkt te bestellen.

Kan ik een ski-pack terugsturen ?
Indien uw pack een personalisering inhoudt (bijv. het boren van ski’s) dan kan, volgens Art.L121-20-2 van de verbruikerscode, uw produkt niet langer genieten van een terugbetaligsaanvraag.

Ik slaag er niet in het overzicht van mijn terugzending af te drukken, wat nu ?
Het volstaat dan uw naam, voornaam en terugzendingsnummer (vermeld in de bevestigende mail, of indien u bent ingelogd onder het lipje «mijn terugzendingen») te vermelden op los papier en bij in het pakket te voegen.

RICHTLIJNEN VOOR EEN SUCCESVOLLE TERUGZENDING !

  • De produkten dienen nieuw en ongebruikt te zijn.
  • Het produkt dient zich in zijn originele verpakking te bevinden,welke moet worden beschermt met een bijkomende verpakking.
  • Gelieve geen kleefband op de originele verpakking aan te brengen, opdat deze opnieuw te koop kan aangeboden worden. Herverpakkingskosten kunnen worden aangerekend (of in mindering gebracht van een terugbetaling) indien dit niet in acht wordt genomen.